Αύξησε τις πωλήσεις σου συνδυάζοντας προϊόντα εν’ όψη εορτών

Αύξησε τις πωλήσεις σου συνδυάζοντας προϊόντα εν’ όψη εορτών

Αύξησε τις πωλήσεις σου συνδυάζοντας προϊόντα εν’ όψη εορτών

Συνδυαστική ή Συμπληρωματική πώληση

Συνδιαστικές γιορτινές προσφορές

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να συνδυάσεις, να ομαδοποιήσεις ή να κατηγοροποιήσεις προϊόντα σου, δημιουργώντας ζήτηση και αύξηση πωλήσεων.
Η σύνδεση προϊόντων ή υπηρεσιών αναφέρεται στην προσφορά ενός συνόλου σε μια τιμή.
Για παράδειγμα:
Μπορεί να πουλάς τριών ειδών ποτήρια νερού, μεμονωμένα και με ξεχωριστές τιμές. Αλλά σίγουρα μπορείς να τα προσφέρεις όλα μαζί (πχ μια εξάδα) σε μια προνομιακή τιμή. Ακόμα καλύτερα? Μόνο για την περίοδο των εορτών! Μπορείς ακόμα να προσθέσεις και ένα προϊόν δώρο στο πακέτο σου.

 
 

Γιατί θα σε βοηθήσει αυτό;

Οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις. Αγαπούν τα δώρα. Αγαπούν τις προσφορές. Αν λοιπόν τους προσφέρεις μια μοναδική ευκαιρία να αγοράσουν κάτι σε προνομιακή τιμή, θα το αγοράσουν. Αν εξακολουθείς να πουλάς τα προϊόντα αυτά μεμονωμένα, δίνοντας του την δυνατότητα να δουν και να συγκρίνουν, τότε εξασφαλίζεις ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα:
Είναι σε προνομιακές τιμές τα συνδρομητικά κανάλια, και τα πακέτα σύνδεσης αλλά πάντα προτιμούνται τα πακέτα, που περιλαμβάνουν και τηλεφωνική σύνδεση, και κεραίες – καλώδια κτλ, και συνδρομητική τηλεόραση. Απλά.. συμφέρει!

Αυτό που δεν αντιλαμβάνονται οι πελάτες, είναι ότι το συνολικό κόστος της οποιαδήποτε προσφόρας που ορίζει μια επιχείρηση είναι τόση ώστε να αφήνει κέρδος. Με αυτό λοιπόν τον τρόπο, καταφέρνουμε και την επιχείρηση μας να βγάλουμε οφελημένη και τον πελάτη ευχαριστημένο με την υπέροχη προσφορά που μόλις αγόρασε.

Σημαντικό είναι βέβαια τα προϊόντα της προσφοράς να έχουν μια λογική συνύπαρξης.

Αύξησε τις πωλήσεις σου συνδυάζοντας προϊόντα εν’ όψη εορτών

Πως φτιάχνουμε μια συνδυαστική προσφορά εν’ όψη εορτών?

Αρχικά ξεκινάμε με το να σκεφτούμε ποια ήδη ή υπηρεσίες έχουν ιδιαίτερη ζήτηση αυτή την εποχή. Πχ, στολισμοί δέντρων & σπιτιού, χριστουγεννιάτικα δέντρα, γιρλάντες κοκ.
Υπάρχουν τρεις τρόποι για να αποφασίσουμε ποια προϊόντα μπορούν να ομαδοποιηθούν επιτυχημένα:

  1. Έλεγξε τις πωλήσεις σου πέρυσι τέτοια εποχή και αν έχεις τέτοιο αρχείο (θα βοηθούσε) δες τι αγόρασαν οι κανονικοί σου πελάτες. Φτιάξε συνδυασμούς με βάση τις αγορές τους και θα το εκτιμήσουν περισσότερο από εσένα!
  2. Σκέψου τι θα ήθελαν οι πελάτες, ή τι θα είχαν ανάγκη, με την αγορά ενός ακριβού προϊόντος. Πιθανότατα μπαταρίες, ένα καλώδιο… ή σε ένα γεύμα θα μπορούσε να είναι τα αναψυκτικά τους.
  3. Αναλογίσου υπηρεσίες και προϊόντα που όντως πάνε «πακέτο» με άλλα.Για παράδειγμα πετσέτες μπάνιου, πιάτα για την κουζίνα, εργαλεία για το μπάρμπεκιου, πινέλα μακιγιάζ κοκ. Οι πελάτες σου ίσως έχουν από αυτά, αλλά πάντα είναι δελεαστικό να τα έχεις όλα σετ! Δεν νομίζεις;
  4. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, φτιάξε πακετάκια που μπορούν να προσφερθούν για δώρο στις γιορτές! Έτοιμα σετ από προϊόντα που θα λύσουν τα χέρια του πελάτη και θα του γλυτώσουν χρόνο και χρήμα.
  5. Σημαντικά tips

    Συνδιαστικές γιορτινές προσφορές

    Μην ξεχνάς όταν φτιάχνεις τις προσφορές σου :
    Το μέγεθος του πακέτου σου με την τιμή να μην είναι απαραίτητα ανάλογο! Αν για παράδειγμα επιλέξεις ένα τάμπλετ, με μια θήκη και ένα powerbank αλλά το κόστος σου δεν μπορεί παρά να είναι υψηλό, τότε καλύτερα να μην το κάνεις.

    Ίσως να μην μπορούν να το αγοράσουν και να μείνει η προσφορά σου στο ράφι.
    Το κέρδος που θα σου αποφέρουν τα πακέτα δεν μπορεί να είναι τεράστιο αλλά θα πρέπει σίγουρα να είναι σημαντικό. Χρησιμοποίησε τις γνώσεις σου στα μαθηματικά και αποφάσισε σοφά.
    Σκέψου όλες τις πιθανές παροχές που μπορεί να έχει μια προσφορά. Για παράδειγμα σε είδη ρουχισμού, θα πρέπει να μπορούν οι πελάτες να επιλέξουν το νούμερο τους, το χρώμα της επιλογής τους κοκ.
    Κάνε μια επίσκεψη στην αποθήκη σου και έλεγξε το διαθέσιμο stock σου. Θα πρέπει τα προϊόντα ενός πακέτου, να υπάρχουν σε παρόμοιες διαθέσιμες ποσότητες.

    Οι γιορτές πλησιάζουν οπότε οργανώσου και σκέψου! Βρες μας στο Facebook και Postαρε μας την ιδέα σου. Που ξέρεις? Πιθανόν να είμαστε εμείς οι δυνητικοί σου πελάτες:)